Od 26.1.07 co jsem koupil sedmu, tak hned druhý den jsem namontoval nové brzdové destičky Lucas (byly už doma připravené na šestku, ale jelikož sedma je potřebovala víc a jsou shodné, tak dostala přednost) následovaly rukojeťě "Ninja", šikovný soustružník mi vyrobil a následně vyleštil nerezová závažíčka, nalepil jsem proužky na kola, sadu sponzorských polepů, koupil novou zadní gumici a kompletně oživil leštěný rám a kyvku.Když jsem byl v tom leštění, tak jsem vyleštil část stupačkových křížů a taktéž zadní se leštění nevyhnuly. Svody jsem natřel tepelně odolnou barvou.
Motor dostal servis v podobě seřízení ventilových vůlí,vyčištění karbeců a seřízení podtlaků, nového oleje + ol.filtru, chladicí kap., svíček NGK a filtru K&N.
Jelikož byl potah sedla 2x natrhnutý, dal jsem sedačku očalounit a vyšít nick "Ninjista"
Také proběhla montáž řetězového kolečka, které má o jeden zub méně, aby spíš byla zpřevodovaná do síly a zrychlení.
Také tolik nepoklesnou při přeřazování otáčky Tak to je ke dni 22.5.08 prozatím vše a uvidíme co čas přinese.
Aktuální stav můžete zkouknout na fotkách pod tímto článkem.
Tak už je konečně domaStarej dobrej, klasickej superbike.V sobotu 26.1.07 jsem si pro radost a taky hlavně na sprintování pořídil tento superbike 90-tých let.Sice na dnešní dobu hypertěžká(232kg)moc bachratá a možná i málo výkonná.Ale je to stroj s určitým charisma, nezaměnitelným designem, pro nás zelené jedna vzpomínka na éru, kdy se v SBK proháněli čtyřtaktní 750(všichni si určitě vzpomenete na Akiru Yanagawu), motorky se dělaly tvrdý, s posezem náročným na zápěstí.Jóó to byla doba.
Jak jsem napsal již na začátku pořídil jsem si ji na sprintování. Doufám že se mi na ní podaří jezdit pod 11 sec. a zúčastňovat se co nejvíce sprintů.
Je vybavená laďákem Shark - musím čestně přiznat, že oproti Akrapu je docela o dost říznější ve zvuku.To jsem skutečně nečekal.Ve srovnání se šestkou na dvojku jede 160km/h při 13000 ( šestka150 km/h na 14500ot.) ,vzhledem k tomu že červené pole je na 12500ot.min., tak to znamená, že omezovač je až v červeném při nějakých 13000+/-
Na svůj věk (r.v.97)bych řekl že její stav je hodně dobrý(což můžete sami posoudit na foto níž a zahlasovat si)
Byla měřená na Dynojetu a dává 115k na kole, cca 129 na motoru.Dále je vybavená K&N filtrem.Dynojet Kit se také plánuje a také pár kosmetických věcí.Již jsem jí dodal proužky na kola,leštěná nerezová závažíčka a rukojeti Ninja.
Časem budou ještě sponzorské polepy.
Po prních sprintech ji možná popustim v brejlích, případně přibude stahovák vidlice, menší přední kolečko apod.
Zatím jsem toho na ní moc nenajel, ale oproti 6 je větší obsah a výkon znát, jede mnohem dřív, krásně odspoda.Nejvíc si užívám ten superbike posed s rukama hóóódně hluboko.Šestka je ve srovnání s ní „cesťák“. Koupí ZX-7R jsem si splnil sen vlastnit klasický superbike 90-tých let, se kterým si ještě navíc bez větších obav zazávodím. Až toho nalítám víc, určitě přibude test .
|